Nederlanden
 

Verzenden & retouren


Welkom bij sghk.nl. Wij zijn trots op onze productkwaliteit en strenge kwaliteitscontrole, maar om u een maximale gemoedsrust te bieden, bieden we een uitgebreide 30-dagen retourgarantie.

Hier is ons garantieproces in 10 punten:
1.U kunt artikelen binnen 30 dagen na levering terugzenden. We hebben een vriendelijke klantenservice, wij zijn er altijd om u te dienen. Het enige wat u hoeft te doen is contact met ons op te nemen en omschrijf het probleem of de retour reden samen met uw bestelnummer en het bijbehorende SKU nummer.
2.Als uw product beschadigd of beschadigd raakt, help ons alsjeblieft door heldere foto's te sturen met een goede verlichting van het defect voor elk aangetast item, inclusief de verpakking van het object en de afleverbox.
3.Als koper de verkeerde maat / kleur heeft gekozen of doet het als het item (het item is niet defect), dan kunnen we retourneren zodra wij alle informatie in punt 1 ontvangen. De klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten die zijn opgelopen voor retourneren / uitwisseling van goederen .

.4. Niettegenstaande onze strikte QC procedure in uitzonderlijke gevallen, gebeurt er dingen ... Als het object dat u hebt ontvangen onjuist is of als onze maat verkeerd is, kunt u de stappen als volgt volgen: - Verkeerde artikelen: stuur ons foto's met goede verlichting van het artikel en de verpakking en de etiketten van het product dat u hebt ontvangen.
- Maatproblemen: neem contact met ons op met uw bestelnummer, de artikelcode, geef de grootte aan die u heeft besteld en de grootte die u hebt ontvangen. Informeer ons alsjeblieft of de montage te groot of te groot is.
Nadat we bevestigd hebben dat we de verkeerde maat hebben verzonden, verzenden wij een alternatief product of bieden u uw Rosegal Portemonnee als winkelkrediet of aan uw betaalrekening terug.
-Als u het verkeerde item hebt gekocht of het onjuist is, kunt u ons alstublieft informeren. We kunnen het product terugsturen naar ons voor een teruggave of ruil van een productwaarde. Verzendkosten om de artikelen te retourneren zijn op kosten van de klant.

5.Please neem altijd contact met ons op om het retouradres te krijgen met uw terugkeer reden (zie punt 1). Stuur alsjeblieft uw object (en) terug totdat we met u op het juiste adres terugkeren. Dit is niet hetzelfde als op uw pakket.

6.Alle artikelen moeten teruggestuurd worden in hun originele staat en verpakking, ongewenst, ongewassen, met alle tags duidelijk aangesloten bij eventuele gerelateerde accessoires die inbegrepen waren. Productrendementen die vervuild zijn, zijn op een of andere manier gewijzigd of voldoen niet aan het bovenstaande en worden niet geaccepteerd.
7.Please verzend het pakket via geregistreerde luchtpost volgens onze RMA formulier instructies, zodat uw item ons gemakkelijk kan bereiken. Stuur het item niet met versnelde verzendmethoden, zoals DHL, UPS of Fedex. Als u dat doet, kan het artikel in de Chinese douane worden uitgesteld. Bovendien worden douanerechten opgelegd. Aangezien de invoerbelasting meestal duurder is dan het object zelf, zullen we het pakket niet kunnen ontvangen.
ENIGE VRAAG KAN VRAGEN VRIJEN OM ONS TE CONTACTEN, WE ARE HIER VOOR JE.
Terug